**~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~**

TABUNG PASTI

Bank Islam : No Akaun 02048020130995



TABUNG DPPB

No Akaun BIMB: 02048010008716





08 October 2009

"Duit DPPB dalam kocek antum semua...," Suhaimi Mat

Dalam DPPB dan PAS Kawasan Baling, gelaran "Mie bank" bukanlah sesuatu yang asing lagi. Beliau merupakan pemegang amanah kewangan hampir dalam semua program DPPB.

Ana teringat antara kata-kata yang pernah diungkapkan oleh anak kelahiran Parit Buntar, Perak ini di dalam mesyuarat DPPB, "Nak buat program, buatlah.. soal duit ada tak ada, pasti ada. Kita akan usahakan,". Kata-kata ini jelas menunjukkan komitmen & keperihatian beliau di dalam menunaikan amanah & tanggungjawab parti.

Beliau pernah bertugas di Sungai Petani dan berpindah ke Baling pada tahun 1993 dan akhirnya bertemu jodoh di sini pada tahun 1997. Mempunyai 2 orang cahaya mata sebagai pelengkap dan penyeri rumahtangga yang bertakhta di Taman Saga, Baling.

Anak bongsu daripada 3 adik beradik ini mula melibatkan diri dalam DPPB pada tahun 2001 sebagai ajk dan akhirnya mempertahankan jawatan bendahari DPPB hingga ke hari ini.

Di dalam memikul amanah ini, beliau mengharapkan agar DPPB akan sentiasa dihormati dan beliau akan terus menyumbang kepada parti walaupun tanpa jawatan. Sesungguhnya beliau mengakui tidak pernah merasa pahit di dalam perjuangan sebaliknya kenangan manis bersama sahabat-sahabat adalah sangat berharga.

Yang menariknya juga tentang beliau ialah sangat menyukai semua jenis masakan terutamanya yang "free" (sahabat belanja). Bukan apa sebagai tanda menghargai sahabat.... semoga beliau sentiasa di bawah rahmat Allah SWT.

No comments:

MUKTAMAR TAHUNAN DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BALING 2010

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

Sahabat-sahabat