**~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~**

TABUNG PASTI

Bank Islam : No Akaun 02048020130995



TABUNG DPPB

No Akaun BIMB: 02048010008716





05 December 2009

Sekitar Futsal Silaturrahim Pimpinan PAS 2009.


Team dppbaling bergambar dengan penuh keyakinan untuk membawa pulang piala terbesar ke daerah Baling sebelum pertandingan dijalankan...dari kiri.. Pak ya,pengarah unit amal , Ashri,penerangan, U man,KP, bang mie,bendahari, U lan,pen. su, ADZ,suk, Zakri,ajk dppb, U Somat,timb. tarbiah dan U Kerol,kebajikan....
Tiada dalam gambar ialah U Zaini, Pengerusi Lajnah Sukan/kebudayaan yang terlibat dengan kerja urusetia dan Timb. PASTI.

selepas mengharungi game pertama dengan penuh berhempas pulas, akhirnya atas dasar silaturrahim, dppb menganugerahkan kemenangan kepada dppsik dengan jaringan 2-1. setelah itu, dppb seri dengan dppKubang Pasu 2-2 dalam game kedua...dan tanpa menoleh kebelakang lagi, dppb membelasah dppS.Petani dengan jaringan 2-1. seterusnya dppb berjaya melangkah keperingkat suku akhir bertemu dengan dppKulim/Bandar Baru.

Wajah ceria KP dppb u man setelah berjaya ke separuh akhir, walaupun tidak berjaya menjaringkan sebarang gol...tetap memberi semangat kepada anak buah.U somat kelihatan letih sekali walaupun hanya turun separuh masa, u lan sedang merancang strategi baru. dan Pengerusi Lajnah Sukan dan Kebudayaan DPPNK...u yusof awang yang juga mewakili dppS Petani.

pertandingan sedang berlangsung...

Perjuangan dppb akhirnya disekat oleh dppkulim/Bandar Baru..atas sifat setiakawan, dppb menghadiahkan 3 jaringan tanpa balas. Kekalahan itu seakan sudah dirancang lantaran dppb terpaksa menghadiri kenduri kahwin yang melibat Timb. KP dppb....u rasyidi.....

No comments:

MUKTAMAR TAHUNAN DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BALING 2010

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

Sahabat-sahabat