**~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~**

TABUNG PASTI

Bank Islam : No Akaun 02048020130995



TABUNG DPPB

No Akaun BIMB: 02048010008716





01 February 2010

Harapan kami semua...


YB Ust Taib......
Ahli Parlimen Baling yang mantap dengan hujahan bernas dalam setiap sesi perbahasan Parlimen hingga memaksa pihak lawan terpaku dan terdiam...sering mengutarakan isu-isu berkaitan pendidikan seperti taraf STAM dan ruanglingkup pengiktirafannya...isu berkaitan taraf ekonomi dan sosial masyarakat...ketidakadilan dalam sistem pentadbiran yang mempunyai kesan langsung terhadap masyarakat dan rakyat...dan sebagainya.

Terlibat secara aktif terutama dalam pengembangan ilmu-ilmu akhirat terhadap rakyat Baling dengan jadual kuliah yang agak padat di masjid-masjid dalam Kawasan Baling.

Semoga Allah memberi kekuatan untuk terus menjana arus pemikiran rakyat untuk kejayaan material duniawi juga kejayaan dihari Akhirat...


YB Cikgu Johari Abdullah..

ADUN Kupang yang sentiasa dekat di hati dan mata masyarakat...sentiasa memenuhi undangan kenduri dan ziarah kematian atau apa sahaja yang berkaitan dengan masyarakat. Banyak maklumat berkaitan Kerajaan Kedah yang sepatutnya sampai kepengetahuan rakyat bawahan disampaikan dengan begitu berkesan dan jelas.
Terima kasih diucapkan...


YB Cikgu Hj Mad Zuki...ADUN Kuala Ketil....

Amat prihatin dengan masalah rakyat terutama berkaitan isu pendidikan dan perhubungan sosial serta prasarana rakyat. Menjadi tali perpaduan antara kaum terutama dalam DUN Kuala Ketil seterusnya memberi impak yang besar dalam Parlimen Baling. Amat senang didekati rakyat serta mempunyai pandangan spontan yang rasional dan tepat.

Terima kasih kerana memenuhi amanah kami...

Gandingan yang mantap serta serba melengkapi inilah merupakan resepi kejayaan PAS Kawasan Baling untuk terus memikul mandat rakyat bagi memastikan tertegaknya kalimah Allah di atas muka bumi ini...Takbiiiiiirrrrrrr.....

No comments:

MUKTAMAR TAHUNAN DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BALING 2010

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

Sahabat-sahabat