**~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~**

TABUNG PASTI

Bank Islam : No Akaun 02048020130995



TABUNG DPPB

No Akaun BIMB: 02048010008716





26 June 2009

Lawatan DPPN Kedah Ke Pejabat DPPB

DPP Baling berbesar hati menerima kunjungan daripada wakil DPP Negeri Kedah yang diketuai oleh Sdr Sanusi merangkap Timbalan Ketua Pemuda bersama 3 ajk yang lain pada 25 Jun 2009

Majlis bermula pada 7.30 petang dimulai dengan Solat Maghrib secara berjemaah dan makan malam yang diuruskan oleh Ust Mohd Nor Zakaria bin Harun. Selepas solat isyak, majlis dimulakan dengan taklimat ringkas oleh Pemangku Ketua Pemuda DPPB Ust Osman dan diikuti oleh laporan yang dibentangkan oleh S/U, Ust Helmi. Sdr Sanusi dan ajk DPPNK menyambut baik atas segala usaha yang dijalankan dan mengharapkan agar ianya berjalan dengan baik.

Di antara teguran dan nasihat yang disampaikan ialah agar DPPB turut menganjurkan program bersama jabatan kerajaan yang ada di Baling, meneruskan usaha tarbiyah dan dakwah yang dikatakan kurang memberi kesan dan merampas DUN Bayu pada prk akan datang.

Majlis ditangguhkan dengan lawatan oleh wakil DPPNK ke pejabat DPPB bagi melihat ruang pejabat dan sistem fail. Sebagai tanda meraikan tetamu, semua wakil DPPNK yang hadir dijemput ke dusun durian YB Johari bagi sama-sama menikmati kelazatan buah durian Baling.

No comments:

MUKTAMAR TAHUNAN DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BALING 2010

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

Sahabat-sahabat