**~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~****~DERMA~**

TABUNG PASTI

Bank Islam : No Akaun 02048020130995



TABUNG DPPB

No Akaun BIMB: 02048010008716





10 August 2009

Ceramah YBhg. Ust Azman Shafawi bin Abd Rani



Ceramah yang diadakan pada malam 8 Ogos ini merupakan kesinambungan daripada Majlis Pelancaran Jom Sertai PAS (JSP) yang dirasmikan oleh YBhg Sdr Sanusi Mat Nor.

Ceramah yang dipengerusikan oleh Ust Roshidi yang merupakan pemangku Timbalan Ketua Pemuda diadakan serentak dengan majlis makan malam MTD Kupang yang turut diadakan di Dewan Badminton, Kupang.

Jumlah kehadiran ke program ceramah kali ini sangat menggalakkan iaitu seramai lebih kurang 2000 orang. Kejayaan ini merupakan bonus tambahan kepada DPPB selepas kejayaan mengadakan majlis pelancaran JSP dengan kehadiran pemuda-pemuda cawangan seramai 800 orang dan pendaftaran ahli PAS baru seramai 400 orang serta 4 orang ahli kelab penyokong PAS dari kaum India. Majlis penyerahan borang keahlian ini diwakili oleh Ust Ashri Abd Rahman kepada YBhg Ust Azman Syafawi.

Di antara isi ceramah yang menambat hati pendengar ialah soal kekuatan jentera PAS di dalam setiap siri pilihanraya kecil, pengaruh PAS di persada tanah air & antarabangsa, dan isu-isu semasa yang berlaku di Malaysia seperti Demonstrasi aman mansuh ISA, kepincangan kepimpinan Najib dan lain-lain.

YBhg Ust Azman Syafawi juga berjaya meniupkan roh perjuangan kepada pendengar dan menyatakan bahawa PAS kena bersedia menyambut kemenangan untuk memerintah Malaysia yang harus disertai dengan ahli di peringkat akar umbi.

No comments:

MUKTAMAR TAHUNAN DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN BALING 2010

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

ANUGERAH UKJ TERBAIK SESI 2007 DARI Y.A.B PESURUHJAYA PAS KEDAH

Sahabat-sahabat